.

  • Ingatlanközvetítőknek fejlesztve

Tudjuk, hogy sok a munka, kevés az idő... Megoldás: a Mobil Office szálgáltatásunk!

Partnereink feladata kizárólag az ajánlás! Ebben az esetben partnerünknek “kizárólag” ajánlói szerepe van. Vállaljuk a személyes ügyintézést az ország egész területén. A Mobil Office program keretében irodánk végzi az ügyfél igények felmérését, kalkuláció készítést, szerződés kötést, szerződések utógondozását.

Nincs adminisztráció

A Mobil Office program keretében irodánk végzi az ügyfél igények felmérését, kalkuláció készítést, szerződés kötést, szerződések utógondozását. Minden adminisztratív munkát munkatársaink végeznek!

Nincs felelősség

Munkatársaink szakmai felkészültsége és tapasztalata garancia arra, hogy ügyfelei szakértő kezekbe kerülnek. Szolgáltatásunkat teljes mértékben a gépjármű értékesítés folyamatának rendeljük alá, biztosítva ezzel a rugalmas és professzionális ügyfél kiszolgálást!

Magas jutalékok

Partnereink számára kiemelt jutalékot biztosítunk, havi elszámolás mellett! Jutalékrendszerünk egyszerű, könnyen átlátható. Az ajánlások után valóban létrejövő szerződésekre alapul.

Maximális kényelem

Fő szempont a gépjármű biztosításoknál is a kiváló ár/érték arány megteremtése mellett ügyfeleink és partnereink kényelmének biztosítása. Ezért is teszünk meg mindent annak érdekében, hogy Önnek tényleg csak a gépjármű eladásával kelljen törődnie.

Egyedi biztosítási megoldások Partnereink számára

Mindent intézünk, Önnek semmi dolga nincs. Szolgáltatásunkat azért hoztuk létre, hogy Ön teljes mértékben az ingatlan értékesítésre koncentrálhasson!

Legyen Ön is Partnerünk, bízza ránk biztosításait!

Hogyan dolgozunk? (5+1)

Első lépés: Ajánlatkérés

Ajánlatkérés az adatközlő segítségével

Második lépés: Ajánlatkészítés

Az egyeztetések után elkészítjük ajánlatát. A könnyebb érthetőség kedvéért négy csomagot alakítottunk ki, melyek eltérő biztosítói szolgáltatásokat tartalmaznak:

Standard***
Komfort****
Teljes körű vagyis "All Risk" *****

Harmadik lépés: Kiválasztás

Az átláthatóság kedvéért egyetlen táblázatban mutatjuk meg Önnek a díjakat és szolgáltatásokat. Ezután segítünk kiválasztani az Önnek megfelelő szolgáltatási szintet és biztosítót.

Negyedik lépés: Egyeztetés a biztosítóval

A későbbi kellemetlenségek elkerülése érdekében minden ajánlatot engedélyeztetünk a biztosítóval. Így elejét vesszük a vitás helyzetek kialakulásának.

Ötödik lépés: Személyes találkozó, szerződés aláírás, gépjármű fotózás

A szerződés lezárásaként személyes találkozó keretében adjuk át Önnek a biztosítói dokumentumokat és készítjük el az alkuszi szemlét, mely tartalmazza a részletes ingatlan állapotfelvételt is fotókkal kiegészítve, amit a biztosítónak is megküldünk iktatásra.

+1 VIP kiszolgálás

A kapcsolatfelvételtől számítva folyamatosan törekszünk arra, hogy a legmagasabb szakmai színvonalon szolgáljuk ügyfeleinket! A szerződéskötés után is mindig elérhetőek maradunk. Valljuk, hogy munkánk fokmérője a kármenedzsment! A bajban nyújtott szolgáltatásunk adja meg igazi értékünket!

Szívesen várjuk megkeresését!

  • Boldizsár János

    Ügyvezető
    Nyilvántartási szám: 106031433326
  • Molnár Brigitta

    Biztosítási tanácsadó
    Gépjármű biztosítások

    Nyilvántartási szám: 106101255630
  • Árpási Ágnes

    Biztosítási tanácsadó
    Nyilvántartási szám: 118010203174